x تبلیغات
خبرها

آیا نیرو یک عضو تلگرام واقعی اضافه می کند؟

نیروی اضافه کردن اعضا
چگونه اضافه کردن نیرو اضافه کردن اعضا : تلگرام های غیر رسمی مانند تلگرام طلایی ، موبوگرام ، فارسی تلگرام ، و غیره... می تواند کاربران خود را به کانال تلگرام خود را به ارمغان بیاورد; به این ترتیب پس از اینکه کاربر تلگرام خود را بررسی می کند، کانالی به فهرست کانال های او اضافه می شود. اضافه کردن.
آیا نیرو یک عضو تلگرام واقعی اضافه می کند؟
بله، همانطور که در بالا توضیح داده شد، عضویت اجباری 100٪ واقعی است، اما از آنجا که آدرس دهنده بدون اجازه به کانال تلگرام شما هدایت می شود، بازدید نادر است، چرا که آدرس باید متوجه شود که وارد کانال شما شده است؛ گیرنده ممکن است تلگرام خود را فوراً یا چند روز بعد بررسی کند، بنابراین وقتی عضو اضافه کردن نیرویی را می خرید، اعضا ۱۰۰٪ واقعی هستند، اما نماها نادر هستند.
از کجا بدونم اعضا کاملا واقعي هستن؟
هنگامی که یک عضو به کانال یا گروه شما اضافه می شود، در بخشی به نام اقدام اخیر یا گزارش های اخیر کانال، اعضایی که به کانال شما اضافه شده اند شناسایی می شوند، شما می توانید روی پروفایل آنها کلیک کنید و حتی با آنها چت کنید تا بفهمید اعضای اضافه شده به کانال شما کاملا واقعی هستند.
چرا باید اعضای تلگرام را با زور اضافه کنیم؟
وقتی می خواهیم کانال تلگرام را برای یک برند راه اندازی کنیم، ابتدا باید تعدادی عضو اجباری بخرید تا اعضای واقعی آن کانال را اضافه کنیم و سپس تبلیغات زیادی انجام دهیم. بنابراین در واقع، برای اینکه مشتریان خود را به نام تجاری خود را در کانال تلگرام زیر سوال نمی برند، بهترین کار این است که خرید چند نیروی اضافه کردن کانال های اعضا، و البته کانال های عمومی مانند کانال های خبری، کانال های دانش، و... بهترین خرید برای آنها، خرید آن اجباری است که آنها می توانند سفارش 100k به 1 میلیون از ما است.
آیا عضو تلگرام واقعی اضافه کردن با اضافه کردن نیروی بازدید؟
نیروی اضافه کردن عضویت یک نوع واقعی از عضویت است ، بنابراین آن را قطعا تا به بازدید ، اما از آنجا که کاربران مجبور به ورود به کانال شما ، این بازدیدها ممکن است بسیار کمی ، و یا حتی مکرر ، چرا که من یک کاربر هستم و من وارد کانال شما ، اما چند روز بعد من بررسی تلگرام من.
چرا خرید یک عضو واقعی تلگرام سودآورتر است؟
همانطور که می دانید افزایش عضویت در کانال های تلگرام یک راه عملی برای کسب اعتماد اعضا به کسب و کار و خدمات شماست. خرید یک عضو تلگرام واقعی، همان طور که از نام آن پیداست، اعضای واقعی را به صفحه کسب و کار شما اضافه می کند. یکی از مزایای خرید این نوع عضو این است که هر چه محتوای کانال شما عملی تر و حرفه ای تر نوشته شود، از دست دادن عضو کمتر و درصد اعضای ویرایش شده در صفحه شما بیشتر خواهد ماند. مهمتر از آن، مدیر کانال می تواند به طور مستقیم با تمام اعضای لبه دار در هر زمان ارتباط برقرار کند.
 

توضیحات مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی شرکت ملی پست درباره نحوه سفارش کتاب در نمایشگاه مجازی

 از روز گذشته ۱ بهمن‌ ماه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب شروع به کار کرد و این نمایشگاه تا ۶ بهمن ماه ادامه دارد.

باتوجه به اینکه این کتاب‌ها به واسطه شرکت ملی پست به دست متقاضیان می‌رسد، حسن عمیدی مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی این شرکت توئیتی را در حساب کاربری خود منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید متن و توئیت منتشر شده توسط مدیرکل ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏روابط عمومی شرکت ملی پست را مشاهده کنید:

"خریداران کتاب توجه داشته باشند برای ارسال بهتر و سریع‌تر مرسولات آدرس‌دهی دقیق داشته باشند و کدپستی را درج کنند؛ ارائه شماره تماس برای هماهنگی هرچه بهتر بین گیرنده و ماموران پستی نیز یکی از موارد مهم است که خریداران نیاز است تا آن را رعایت کنند. "

هنرمند و سینماگر جوان بر اثر کرونا درگذشت

 انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران، در اطلاعیه ای خبر درگذشت این هنرمند را که در برخی آثار سینمایی از جمله "مزرعه پدری" به ایفای نقش هم پرداخته است، تایید کرد و اعلام کرد که این هنرمند جوان بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۱ سالگی امروز ۲۵ آذر ماه در بیمارستان "شریعتی" تهران از دنیا رفته است.

در متن اطلاعیه آمده است : "بسم الله الرحمن الرحیم"

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت، مرد سخت کوش، همکار عزیز و رفیق با نشاط و جوانمرگ‌مان؛ جناب آقای محمد عفراوی، که سال‌ها در عرصه برنامه‌ریزی و دستیاری کارگردان فعالیت مستمر داشتند را اعلام و به خانواده بزرگ سینمای ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

ما از درگاه پروردگارِ عشق، برای او آمرزش و برای بازماندگان داغدیده اش؛ صبر و شکیبایی آرزومندیم.

قطع به یقین، حضور موثر ایشان در برخی آثار مهم سینمایی، همچون "دوئل" ، "مزرعه پدری" و خیل آثار فیلم کوتاه و آثار تلویزیونی ؛ نام ایشان را در خاطره ی سینمای ایران ماندگار خواهد کرد.

یاد و خاطره او ؛ همواره برای ما گرامی و از یاد نرفتنی‌ست."

همچنین مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان درگذشت محمد عفراوی بازیگر سینما و تلویزیون را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

ناصر بهرام در متن این تسلیت آورده است:

*«همه از اوییم و به سویش باز می گردیم»*
*محمد عفراوی، فرزندآبادان؛*
بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز سینما و تلویزیون، بر اثر ابتلا به کرونا آسمانی شد.
تعصب، خونگرمی و مهربانی از ویژگیهای آشکار او بود و عاشق کار برای خوزستان، آبادان و خرمشهر؛ خوزستان به این نمونه ها، سخت نیازمند است.

روح مهربان و لطیفش در جوار الهی متنعم و شاد باد.
تسلیت به جامعه هنر ایران؛ خوزستان؛ آبادان؛ خرمشهر؛ وخانواده داغدار و عزادارش؛

*ناصر بهرام*
*مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان*

کشف ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان اصفهان

 فرمانده انتظامی آران و بیدگل از کشف و جمع آوری ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدی با بیان اینکه ارزش این دستگاه‌ها افزون بر یک میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: در عملیات دیگری افزون بر ۶۰ تن نهاده دامی (جو) احتکار شده در یک سوله، کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل ارزش نهاده دامی را افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان بیان کرد.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران ‌و بیدگل در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی کاشان گفت: سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی در این شهرستان شناسایی و دستگیری شد.

سرهنگ حسین بساطی افزود: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت کابل‌های مخابراتی در شهر کاشان، مراتب به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) کاشان با انجام یک سری اقدام‌های فنی و تخصصی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای ۳۰ ساله به نام رضا شدند و در عملیاتی ضربتی وی را داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازجویی‌های فنی متهم ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در تحقیق‌های تکمیلی با توجه به شواهد موجود لب به اعتراف گشود و تاکنون به ۱۶ مورد سرقت کابل‌های مخابراتی در شهر اعتراف کرده است.

وی به شهروندان توصیه کرد در صورت قطع غیرمنتظره برق در زمان‌های خاص به خصوص نیمه‌شب، پیش از هرگونه اقدامی به سرعت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

یک نمونه کرونا در نطنز شناسایی شد

شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز اعلام کرد: بر پایه آزمایش‌های تشخیصی از ۱۳ نمونه ارسالی در ۲۴ ساعت گذشته، یک نمونه کرونا مثبت گزارش شد.

بر این پایه، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های خاتم الانبیاء نطنز، فاطمیه بادرود و سایر مرکزهای درمانی این شهرستان ۲۳ نفر است.

نطنز که در وضعیت کرونایی نارنجی قرار دارد، کرونایی فوت شده در ۲۴ ساعت گذشته نداشت.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست ‌دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست ‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی، به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه‌ شده است.

برادران قاچاقچی مواد مخدر در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کاشان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان، برادران قاچاقچی مواد مخدر با افزون بر ۴۸ کیلوگرم مواد افیونی در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به این شهر به یک دستگاه کامیون به مقصد تهران به رانندگی فردی ۲۹ ساله به نام بهرام و سرنشینی برادر ۲۷ ساله‌اش به نام شهرام مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف و ضبط افزون بر ۴۸ کیلوگرم تریاک شدند که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد