x تبلیغات
خبرها

تحقیق کلمات کلیدی مشاور سئو

 برخی از ابزارهای سئو نمی توانند آمار بازدیدها و بک لینک ها و موارد دیگر را ارائه دهند. سایت Ahrefs با تمام قدرتی که دارد همچنان در یافتن اطلاعات پس زمینه سایت ضعیف است. برخی از سایت های سئو باهوش هستند، اما باز هم خطا دارند، چون تکرار کلمات در متن مصنوعی است، تشخیص سیستماتیک آن دشوار است و آمار دقیقی ندارد و خود گوگل هم زخمی است. صفحات؟ چگونه کارشناسان سئو سایت را هنگام استخدام ارزیابی کنیم؟ روش ارتباطی برای مشتریان چیست؟ دسته اول: رقبایی که مستقیماً در جستجوی کلمات کلیدی رقابت می کنند و مشتریان مشترکی دارند که ممکن است محصولات مشابهی داشته باشند. حضور در صفحه اول گوگل به معنای دیده شدن بیشتر و مخاطبین بالقوه بیشتر است که می توانند مشتریان موقت یا دائم شما شوند. شاید برای بسیاری از شرکت ها، کسب مقام اول در گوگل یک رویا باشد.

یک مشاور سئو باید بتواند شما را از طریق کارهای داخل صفحه مانند تحقیق کلمات کلیدی راهنمایی کند و شما را برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو آماده کند. داشتن W3 Aurora کاملا طبیعی است و هر جستجوگر خوبی می داند که مدیران وب سایت ها و صاحبان سایت ممکن است ندانند W3 چیست و ممکن است به طراحان برای رفع این مشکلات دسترسی نداشته باشند. گوگل از این دقت و عملکرد قدردانی می کند. W3 خیلی خوبه مهم نیست که این سایت های تحلیل و بررسی سئو ارزشش را دارند. بسیاری از نمونه کارها از سئوروز با ده ها و صدها خطای W3 در راس نتایج قرار دارند! بررسی سئو سایت، بررسی سئو مرحله اول جستجوی کلمات کلیدی سئو توسط سایت! اگر توضیحات متای شما بیش از 255 کاراکتر باشد و 265 کاراکتر داشته باشد (به عنوان مثال) نمره منفی دریافت خواهید کرد. در عمل، این هیچ تاثیر منفی بر سئو ندارد. فرآیند سئو هرگز تا این حد وسواسی نبوده است. این سایت ها هم متوجه نمی شوند که روی هر تصویری نباید یک alt و یک عنوان قرار دهید. پست آموزش بهینه سازی تصویر گاهی اوقات می گوید که نباید از alt و عنوان روی تصاویر خود استفاده کنید، اما با دیدن این صفحات، عکس های سایت را بدون نمره Alt و Title منفی!
به دلیل عدم وجود نمادهای متا غیر ضروری؛ امتیازی به شما تعلق نمی گیرد. این سایت ها آن را دریافت نمی کنند (بله، آنها رسما احمق هستند). وقتی می بینند شما از فلش و آی فریم استفاده می کنید به شما نمره منفی می دهند (یا بدون نمره مثبت). اگر فایل robots.txt ندارید. نمره منفی خواهید داشت. این فایل فقط برای غیرفعال کردن صفحاتی است که نمی‌خواهید در نتایج جستجوی Google ظاهر شوند.   https://livemag.ir/2021/11/keyword-research/
اگر نشد، اشکالی ندارد. اگر از فلش یا آی فریم استفاده کردید امتیاز منفی می گیرید. استفاده از آی فریم و فلش به تنهایی ضرری ندارد. گوگل به تنهایی نمی تواند محتوای آنها را ببیند. استفاده از i-frame و flash برای تبلیغات بنری چه اشکالی دارد؟ سایت من را بررسی کنید! 100% سئو دارد! سایت شما دارای مشکلات سئو است زیرا تصاویر زیادی دارد که alt یا عنوان ندارند. • تصاویر چگونه به نظر می رسند، محصولات چگونه عکس می گیرند؟ این چیزی بیش از یافتن کلمات کلیدی است که ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند. در جلسه مشاور سئو ابتدا مشتری زمینه کاری خود را برای مشاور توضیح می دهد سپس مشاور قصد دارد با تجربه خود سئو سایت را راه اندازی کند.
بودجه سئوی خود را تعریف و مدیریت کنید. مدیریت هزینه و راهنمایی برای انتخاب بهترین مسیر بر اساس بودجه شما. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای فعال کردن صفحات نتایج جستجو (SERP) و جستجوی کلمات کلیدی برای وب سایت شما در موتورهایی مانند YAHOO، BING، GOOGLE بسیار مهم است. این مقادیر هرگز به موتورهای جستجو گزارش نمی شوند و در هر زمان (بدون هشدار) قابل تغییر هستند. SEO مخفف عبارت Site Optimization در موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. این موارد در زیر به اختصار توضیح داده شده است. همانطور که در بالا ذکر شد، سئوکار حرفه ای فردی است که خدمات سئو را بر اساس توصیه های گوگل انجام می دهد و از روش هایی استفاده نمی کند که قوانین گوگل را زیر پا بگذارد. الگوریتم گوگل پیچیده تر و سخت تر از قبل شده است. نمی دانم چرا با وجود اینکه سئوی سایت من 100 درصد است من همیشه از رقبای خود پایین تر هستم! سئو 100% اساساً یک توهم نادرست، بی اساس و گمراه کننده است. سئو 100% کاملا بی معنی است و تعیین سئو به صورت درصد اشتباه است. این سایت ها تا حد معینی قابل اعتماد هستند، فقط برای اهداف خاص!

تکنیک پوست کره ای (هزینه آن چقدر است؟)

 تکنولوژی پوست کره ای تکنولوژی پوست کره ای

داشتن پوستی سالم هدیه بسیار گرانبهایی از جانب خداوند است که می تواند زیبایی و اعتماد به نفس فوق العاده ای به شما بدهد. منافذ پوست یکی از راه های مهم ورود آلودگی و بیماری به بدن انسان است. با مراقبت از پوست خود می توانید از بدن خود در برابر این بیماری ها محافظت کنید مشکلات ارتجاعی.
یکی از راه های خوب و پیچیده برای بهبود سلامت و شادابی پوست، تکنیک پوست کره ای یا کرم پودر مزو وایت یا دائمی است که اولین بار توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 با تحقیقات فراوان در نمایشگاه سلامت و زیبایی استرالیا معرفی شد. . . این روش شما را از مشکلات پوستی محافظت می کند.
یکی از موثرترین روش ها، فناوری میکرونیدلینگ است که در آن از رنگدانه های نانو سوزنی و کاملا طبیعی برای نفوذ به لایه پوست استفاده می شود. وارد کردن این سوزن ها عمیق نیست و به پوست نفوذ می کند و به لایه اپیدرم پوست آسیب کامل نمی رساند. این روش می تواند پوست را روشن کند. این روش به اندازه استفاده از پودر آرایشی عوارض جانبی روی پوست شما ایجاد نمی کند. کسانی که می خواهند پوست خود را پاک کنند می توانند از این روش برای رفع مشکلات پوستی استفاده کنند و کسانی که پوست حساس تری دارند نیز می توانند آن را پاک کنند، شما می توانید از این روش ها برای روشن کردن آن استفاده کنید و برای زیبایی آن.
موضوع اصلی این صفحه نمایش
مزایای تکنیک پوست کره ای
تکنیک پوست کره ای فواید زیادی برای پوست دارد و می تواند به روشن شدن پوست و تغییر رنگ پوست بین ۲ تا ۳ درجه کمک کند و مشکل جوش و لکه های تیره زیر چشم و اطراف دهان را برطرف کند. معمولا این روش ها بیشتر در تاریکی آرنج و زانو استفاده می شود و می تواند به بیماران مبتلا به سرطان و پوست نیز کمک کند. این یکی از روش های نوینی است که در جامعه ایرانی تقاضای زیادی دارد و خانم ها همیشه به دنبال راهی عالی برای پاکسازی و روشن شدن پوست خود هستند. کسب و کار برای کسب درآمد برای خود. این تکنیک همچنین کلاژن تولید می کند و پوست را جوان می کند.
همچنین بخوانید : لباس و حجاب و آرایش حضرت.
با استفاده از این روش می توانید پوستی شفاف و روشن داشته باشید و درخشندگی پوست شما را افزایش می دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از پوست خود راضی نیستید و می خواهید از روش های عالی برای تغییر رنگ پوست خود استفاده کنید، می توانید از این روش برای تغییر چند درجه ای پوست خود استفاده کنید و با این تکنیک می توانید جوش ها، لک ها را تغییر دهید. . و لکه ها را پاک کنید. سیاهی دور چشم و لب های شما را از بین می برد و حتی برای بیماران سرطانی که مشکلات پوستی دارند، استفاده از تکنیک های کره ای می تواند سلول ها و بافت های پوست را تقویت کرده و پوست را جوان کند، می تواند به افرادی که پیری زودرس دارند کمک کند.
تکنیک پوست کره ای چقدر طول می کشد؟
مدت زمان استفاده از این روش درمان پوست حدود یک ساعت می باشد، در حالی که با روش صحیح، عوارض خاصی ایجاد نمی شود و درد خاصی احساس نمی کنید.
پیچیدگی های تکنیک های چرم کره ای
شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا تکنیک کره ای عوارضی روی پوست دارد یا خیر. بر اساس شواهد علمی، عوارض جانبی این روش به طور قانع کننده ای مستند نشده است. التهاب های گاه به گاه پوست را می توان به عنوان عوارض جانبی برشمرد.
قیمت اجناس چرمی کره ای چنده؟
تکنیک کره ای یا کرم پودر دائمی، فرآیند آن معمولاً قیمت مشخص و ثابتی ندارد و با توجه به سطح کارکرد، نوع و هزینه متفاوت است. البته امروزه کارشناسانی هستند که از سئو برای کسب درآمد بالا استفاده می کنند و مبالغ و هزینه های هنگفتی را برای مشتریان خود تبلیغ می کنند. برای این کار توصیه می کنیم اولین تحقیق خود را در این زمینه انجام دهید یا حتی با کارشناسان ما تماس بگیرید. در fatemehhabashi.com مشاوره رایگان دریافت کنید.
همچنین بخوانید : گواهینامه تخصصی پاکسازی فنی پوست و مجوز بین المللی (روش های اخذ آن)
حال برای آشنایی بیشتر با محدودیت های هزینه این روش، ابتدا به اطلاعاتی در مورد هزینه درمان آن می پردازیم که بستگی به پارامترهای مختلفی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
داروها و مواد مورد استفاده: مواد و مواد مورد استفاده در این روش دارای فرمول استانداردی برای تزریق مواد به پوست می باشد. بنابراین، پزشک با مطالعه نیازهای پوست شما، موادی را به صورت تزریقی یا دارویی که نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی این تکنیک دارند، تعیین می کند.
شایستگی و مهارت پزشک: پزشک بر اساس تخصص خود باید بتواند نیازهای پوست شما را مشخص کند و بهترین درمان را انتخاب کند. کاهش دهید و می توانید یک قدم به نتیجه دلخواه نزدیک شوید. اگر می خواهید از پزشک متخصص با تجربه زیاد استفاده کنید، باید هزینه بیشتری در این زمینه بپردازید.
تعداد جلسات: البته پزشک تعداد جلسات مورد نیاز را تعیین می کند، اما همه اینها به اهداف و نیازهای پوست شما بستگی دارد. تعداد جلسات درمان با توجه به وضعیت پوست و اهداف فرد تعیین می شود. هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد، بودجه باید بیشتر باشد.
عوامل دیگری مانند مکان، کلینیک انتخابی، خدمات تعیین کننده نرخ نهایی عمل هستند.
BBGlo چقدر دوام می آورد؟
BB Glow یا تکنیک کره ای پوست روشی برای روشن کردن پوست است، یک جنبه مثبت آن این است که نتایج را خیلی سریع خواهید دید، اولین بار که نتایج به مدت 2-3 روز باقی می ماند. . . همه کسانی که تازه این کار را شروع کرده اند باید بروند و در عرض دو هفته پوست خود را بهتر بپوشانند. این کار را 3-4 بار هر 2-4 هفته تکرار کنید تا حداکثر نتیجه را بگیرید. پس از انجام این کار، مراقبت باقی مانده باید به مدت 4 ماه ادامه یابد. با مراقبت صحیح و اولیه می توانید عمر را افزایش دهید.
همچنین بخوانید : چگونه با آرایش چشم ساده زیبا به نظر برسید؟
تفاوت بین کرم پودر دائمی و کرم پودر چیست؟
پودر صورت دائمی مانند پودر صورت، منافذ پوست را باز نگه می دارد و به پوست اجازه تنفس می دهد. تفاوت این نوع کرم پودر با کرم پودر آرایشی در آن است که حاوی پلی آمید، آلبومین و ... است که معمولاً عوارضی ندارند.
این نوع کرم پودر برای هر نوع پوستی قابل استفاده است، زیرا این سرم ها بدون الکل هستند و برای پوست های حساس و آلرژیک بسیار مناسب هستند. البته تعداد جلسات ارجاع برای این کار توسط متخصص تعیین می شود اما معمولاً 3 جلسه در ماه با فاصله 10 روز می باشد.

پخش عمده هدست خادمی

توان خروجی کلی، چه تأثیری در عملکرد اسپیکر دارد؟ این اسپیکر اتصال از طریق بلوتوث ، مموری کارت ، فلش، درگاه USB و خروجی AUX به موبایل یا پخشکنندههای مختلف صوتي متصل میشود. اسپیکر های قابل حمل و بی سیم، اکثراً از بلوتوث استفاده می کنند و می توانند به انواع گجت ها نظیر موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و غیره متصل شوند. اسپیکر کامپیوتر و لپ تاپ چیست ؟ HDMI یک رابط چند رسانه ایی با کیفیت بالا است مهم ترین وظیفه این کابل انتقال داده از لپ تاپ و کامپیوتر به تلوزیون است اما بدون کاهش کیفیت. کدک های بلوتوث با کیفیت بالا از نرخ پخش بیشتری پشتیبانی می کنند و کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند. گفتنی است، نسخههای بلوتوث جدید این امکان را به شما میدهند که از دستگاه فاصله بیشتری بگیرید. بلندگوها از یک دستگاه مانند یک رایانه یا گیرنده صوتی، ورودی صوتی را دریافت میکنند. به حمد خدا ، تولید فوق ، موفق به دریافت پروانه بهره برداری از وزارت محترم صنعت ، معدن و تجارت شده و در حال حاضر این تولید در کشور بومی گشته است . 

 
البته فراموش نکنید پیش از خرید این دسته از سیستمهای صوتی حتما پشتیبانی کامپیوترتان از آنها را بررسی کنید؛ زیرا برخی از انواع قدیمیتر، تنها از اسپیکرهای استریو پشتیبانی میکنند؛ ازاینرو، چارهای جز خرید کارت صدا نخواهید داشت.اگر عموما از اسپیکرها برای لذت از موسیقی یا ساخت محتوای ویدئویی و صوتی استفاده میکنید، چیدمان استریو گزینهی بهتری خواهد بود؛ زیرا میتوانید با هزینهای مشابه با چیدمانهای ۵.۱، از اسپیکرهای باکیفیتتری بهره ببرید که برای ساخت موسیقی بسیار حیاتی است. تا این جا با انواع اسپیکرها و نکاتی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید آشنا شدیم. برای خرید اسپیکر خانگی خوب باید ابتدا به فضای محیط توجه کنید. در حین انتخاب و خرید یک اسپیکر باید چه سوالاتی از خودمان بپرسیم تا بتوانیم یک اسپیکر خوب بسته به نیاز خودمان تهیه کنیم. برندهای معروفی از اسپیکر خوب خانگی وجود دارد که دارای طیف کامل و پرقدرتی از صدا هستند و مشخصات اسپیکر خوب را دارا میباشند. مسلما کیفیت صدا اولین گزینه است.
 
 
مسلما از نظر کیفیت و المانها و درایورهای صوتی مدل خانگی کیفیت بالاتری دارند. در مقابل، افرادی که اسپیکر های قدرتمندی می خواهند و نیازی به جابجایی آنها ندارند، می توانند مدل های رومیزی و غیر قابل حمل را خریداری کنند و از قدرت و کیفیت بالای آنها بهره ببرند. هریک از بلندگوها از دو درایور بهره میبرند که درمجموع، ۱۸ وات (هر بلندگو ۹ وات) توان خروجی دارد که با درنظرگرفتن سابووفر، این مشخصه به ۵۰ وات (RMS) میرسد. توان خروجی کلی، به صورت وات بیان می شود و هر چه مقدار آن بیشتر باشد، اسپیکر مربوطه قدرتمند تر است و برای پخش موسیقی مناسب تر می باشد؛ چرا که کیفیت صدای تولید شده توسط آن بالاست و تجربه ای لذت بخش از گوش دادن به موسیقی در اختیار کاربران مختلف قرار خواهد داد. هر کدام از کاربران نظرات خودشان را در این باره دارند. کاربران این محصول میتوانند با پرداخت هزینه اسپیکر جی بی ال مدنظرِ خود، خیالی آسوده بابت خریدی مطمئن و خاطرهانگیز حاصل نمایند. خرید اسپیکر بلوتوثی در واقع خریدی برای جایگزین کردن ضبط های قدیمی و غیر قابل هم با اسپیکر های قوی تر و البته قابل حمل می باشد.
 
این پایهها دارای سوکت شارژ و البته قالب کامل دسته هستند. اگر قصد پخش موسیقی از طریق اتصال بلندگو به گوشی همراه خود را دارید، پیشنهاد میکنیم به سراغ مدلهایی از اسپیکر بلوتوثی بروید که دارای میکروفون داخلی هستند؛ در چنین حالتی اگر گوشی شما زنگ بخورد، میتوانید به راحتی از طریق بلندگو، به تماس تلفنی خود پاسخ دهید. شاید تعجب کنید که چرا نوع گوشی در نحوه خرید اسپیکر کامپیوتری نقش دارد. خرید اسپیکر برای کامپیوتر های رومیزی و یا برای گوش دادن به موسیقی، اهمیت بسیار زیادی دارد و نیازمند بررسی نکاتی است که در نهایت باعث می شود بتوانید بهترین و مناسب ترین اسپیکر را انتخاب و خریداری کنید. همانند همه لوازم جانبی، در خرید اسپیکر نیز لازم است به برند محصولی که خریداری می کنید، توجه داشته باشید. به طور کلی همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. به طور کلی بلندگو هایی که بدون سیم هستند کارایی بهتری دارند و برای هر فضایی مناسب اند. از آنجایی که این بلندگوها دارای یک آمپلی فایر داخلی هستند، میتوانند به طور مستقیم به یک میکسر متصل شوند، که باعث کاهش تعداد کابلهای مورد نیاز میشود.

کارواش صنعتی چیست؟

 

صافی های شنی یا توری برای جدا كردن ذرات معلق ریز موجود در آب. چون نازل های مورد استفاده خیلی ریز می باشند و کوچکترین ذرات درآب باعث گرفتگی این نازل ها می شوند، بنابراین، فیلترها توانایی جذب ذرات بسیار ریز حتی تا 5 میکرون را هم دارا می باشند. نیروی حاصل از چرخش فن ، این قطرات ریز را به سمت بیرون جهت دهی می کند. در این هنگام به علت اینکه سوراخ موجود در سر نازل بسیار ریز می باشد، آب خروجی به صورت قطرات خیلی ریز، مانند مه به بیرون هدایت می شود. اگر این گلاب پاشی به صورت ابری و به شکل پودر شده باشد تاثیر بیشتری بر جای می گذارد. این نوع دستگاه طراحی ساده و در عین حال بسیار دقیقی دارد که تمامی اجزا و قطعات تشکیل شده آن قابلیت جداسازی، تمیز کردن و در صورت امکان تعویض کردن را دارند. هر چه فشار آب خروجی در یک واترجت بیشتر باشد، توانایی آن در کندن آلودگی های عمیق بیشتر خواهد بود ، حال آنکه افزایش میزان دبی آب خروجی منجر به افزایش سرعت عملیات می گردد. 

 

این وسیله در اندازه های مختلف با دبی های متفاوت ارائه می شود. یک کارواش بر اساس میزان فشار، دبی(میزان آبدهی)، و قدرت موتور سنجیده می شود. با توجه به برنامه آبیاری که به تایمر آبیاری خانگی میدهید میتوانید از حداقل ۶ ساعت تا یک هفته برنامه زمانبندی را تنظیم کنید. امروزه الکتروپمپ پیستونی اینتر پمپ 75 درصد از پمپ های پیستونی خود را به کشورهای خارجی صادر می کند. چنانچه قصد خرید پمپ کارواش صنعتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت بازرگانی ایران پمپ، از گزینه های متعددی دیدن کرده و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید پمپ کارواش صنعتی نمایید. در پاره ای موارد نیز انجام بهینه عملیات بدون استفاده از آب دارای درجه حرارت بالا یا مواد شوینده امکان پذیر نمی باشد. در تعریف ساده تر پمپ کارواش صنعتی به یک دستگاه شوینده فشار قوی گفته می شود که آب را با قدرت و فشار بسیار بالایی در جهت عملیات مربوط به نظافت پمپاژ می کند. همان گونه که قبلا گفته شد، کاربرد سیستم مهپاش بسیار گسترده بوده و به سادگی قابل محدود کردن نیست. دسته متوسط برای ماشین شویی و فضای محدود مناسب است. لنس زیر شویی با طراحی فوق العاده حرفه ای سهولت زیر شویی را به دنبال دارد.

 

در بازار دو نوع لنس زیرشویی وجود دارد. در تصویر زیر نمایی شماتیک از مراحل تصفیه آب در یک کارواش را مشاهده میکنید. کارواش بخار: کارواش بخار یک تکنولوژی با مواد مخصوص میباشد که با استفاده از مواد شوینده نانو و دستمال مخصوص نانو و تجهیزات ساخت شده با نانو انجام میگیرد(پر طرفدارترین نوع کارواش). نازل دوار با جنس استیل برای استفاده با مواد خورنده به کار می رود. با توجه به نیاز و شرایط محیطی کارواش، جارو برقی سطلی” آب و خاک” که برای جمع آوری مواد جامد و مایع مورد استفاده قرار می گیرد، بهترین گزینه می باشد. که آبکشی نهایی خودرو پس از شستشو و همچنین پاشش واکس و مواد جلادهنده را بر عهده دارند. آب یکی از مهمترین مواد اولیه برای تاسیس کارواش است. در گلخانههای بزرگ و صنعتی از تجهیزات خاصی برای این منظور استفاده میشود؛ زیرا تنها ورود هوا به گلخانه کافی نیست. در این نوع از آبپاش­ها، پارامترهای مختلفی چون تنظیم شعاع پاشش و همچنین قوس پاشش نقش مهمی بر نحوه آبیاری و قدرت آبیاری دارند. با استفاده از نازل معمولی حداکثر قدرت پاشش را خواهید داشت، اما چون سطح پاشش کم می باشد، شستشو با این نازل کمی وقت گیر است.

 

در حالی که در سایر کارواشها، تنها امکان موجود، تصفیه آب و استفاده مجدد از آن است. پمپهای آب نیز در مخزن دوم مسئول رساندن آب برای شستشوی مجدد هستند. از مه پاش در استخرها چگونه استفاده می شود؟ آیا میخواهید یک باغ نیم هکتاری را از راه دور کنترل کنید یا ده عدد گلدان ساده.؟ با افزایش دما رطوبت کم می شود و با حفظ کردن یک رطوبت نسبی ثابت، بیشترین خنکی در گلخانه بدست می آید. به طوری که اکثر تولید کنندگان دیگ بخار کارواش به خریداران این دستگاه توصیه می کنند در کنار آن از دستگاه های تصفیه آب از قبیل سختی گیر استفاده نمایید. دستگاه ها حتما از شرکت های معتبر که دارای خدمات پس از فروش مناسبی هستند تهیه گردد. تمامی تایمرهای موجود در این سایت از محصولات کمپانی های معتبر اروپایی بوده و فیلمهای آموزشی و دستورالعملهای فارسی نصب و بهره برداری با بیان تمام جزئیات موجود می باشد.

https://abniro.com/car-wash-pump/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C/

این افراد در هنگام مدیرت مالی حسابداری و نوشتن گزارش در شرکت ها با مشکل مواجه می شوند

در صورتی که کار آموزان آموزش مناسبی را نبینند در هنگام مدیرت مالی حسابداری و نوشتن گزارش در شرکت ها با مشکل مواجه می شوند. در صورتی که شما جهت استخدام در حوزه حسابداری به شرکتهای مختلف حسابداری مراجعه کرده باشید مطمئناً مشاهده کرده اید که نرم افزار حسابداری ایران حساب هم از جمله نرمافزارهایی است که برخی از این شرکتها از آن استفاده میکنند. مجموعه نسخههای اختصاصی آن برای برخی از شرکتها جالبتوجه است؛ ازجمله نرم افزار حسابداری آسانسور که مخصوص شرکتهای نصب و پشتیبانی آسانسور است. شرکت ها و سازمان هایی زیادی اعم از خصوصی و یا دولتی در کشور ما مشغول به کار هستند و بدون شک، تمامی آنها نیاز به حسابدارانی حرفه ای نیاز دارند و همین مورد سبب شده که موقعیت های کاری خوبی برای افرادی که در دوره آموزش حسابداری شرکت کرده اند، فراهم گردد. با توجه به رشد فزاینده علم حسابداری در ایران و جهان به نظر میرسد که نقش پژوهش در زمینه حسابداری و امور مالی روزبهروز برجستهتر شود، کشور ما هم از این موج خالی نخواهد بود.

 
همچنین برای یادگیری رایگان این نرم افزار به کمک فیلم های آموزشی می توانید از خدمات آموزش نرم افزار هلو ویژه بازار کار ما استفاده فرمایید. تفاوتی که حسابداران گذشته با امروز دارند این است که در گذشته افرادی که حسابداری را به صورت تجربی یادگرفتند مورد استفاده قرار می گرفتند اما به تدریج با برزگ تر شدن کسب و کار ها استفاده از حسابدارانی که فارغ التحصیل شده اند و مدرک حسابداری دارند رواج پیدا کرد چرا که این افراد به دلیل تخصصی که در زمینه امور مالی و مالیاتی دارند از نظر اقتصادی کمک بهتری به حساب می آیند. دوره آموزش رایگان حسابداری برای کسانی که علاقه دارند به عنوان حسابدار راه خود را به بازار کار باز کنند، مناسب بوده و این دوره آموزشی کمک می کند تا هم دانشجویان رشته هایی مانند حسابداری، اقتصاد و مدیریت و . برای مثال؛ در هر جای ایران که باشید می توانید از آموزش حسابداری رایگان، نرم افزار آموزش حسابداری، آموزش رایگان حسابداری بازار کار بهره مند شوید و از تجربیات استاد خود بهره لازم را ببرید. در حالی که یک انتخاب غلط، میتواند جلوی رشد و توسعهی کسبوکار شما را بگیرد. اگر مایلید از حساب خود مطلع شوید یا برای یک خرید بزرگ قدرت مالی خود را بسنجید، اگر به حسابرسی شخصی خود اهمیت میدهید و مایلید برای مدیریت مالی خود برنامهریزی کنید، این کار بسیار سادهتر از گذشتهها است.
 
در این کتاب سعی و تلاش بر آن بوده که خواننده بتواند مهارتی نسبی از کلیه امور حسابداری، از مفاهیم پایه در علم حسابداری گرفته تا جزئی ترین نکات را آموزش ببیند. این نرم افزار با ارائه سطح های مختلف از قبیل پایه ، استاندارد ، پیشرفته و اضافه کردن نیازهای اصناف مختلف ، از جمله سوپر مارکت ، پوشاک و کیف و کفش ، آرایشی بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو ، ابزارو یراق ساختمانی ، قنادی و خشکبار توانسته طیف گستره ای از فروشگاه داران را راضی و مجاب به خرید این بسته ها نماید. در این دوره آموزشی کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شده و شما همزمان با بهره گیری از مطالب کلاس اگر سوالی در ذهن تان شکل گرفت میتوانید به صورت مستقیم سوالتان را مطرح کرده و پاسخ صحیح را از استاد دریافت کنید. بنابراین موسسات آموزشی سعی می کنند در آموزشهای عملی و کارگاهی خود بیشتر از آنها استفاده کنند تا اینکه دانشجو پس از پایان دوره آموزشی توانایی کار با نرم افزارهای مرسوم مورد استفاده در بازار کار را داشته باشد و شانس بیشتری برای استخدام در حرفه حسابداری پیدا کند. 
 
برای اینکه بخواهید حسابداری پیمانکاری را به صورت تخصصی یاد بگیرید باید اصطلاحات پرکاربرد و تخصصی آن را بدانید. هزینه کلاس حسابداری، با توجه به موسسه ای که آموزش حسابداری ویژه بازار کار را برگزار می کند، برآورد می شود. تنها یک قدم برای حسابدار شدن حتی شمایی که با حسابداری آشنا نیستید. همین دلیل باعث توسعه بیشتر نرم افزار حسابداری شده به طوری که حدود 98% از شرکت ها و شغل ها برای مدیریت و ثبت امور مالی خود از نرم افزار حسابداری استفاده می کنند. هر روزه تعداد شرکتهایی که ثبت میشوند رو به رشد است و هریک از ایشان نیاز به حسابدار دارند. شرکتهایی که درحال توسعه هستند نیز به جمع تقاضاکنندگان حسابدار اضافه میشوند این بازار آنقدر ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری ویژه بازار کار آشنا باشد بیکار نخواهد ماند. برای استفاده از این روش لازم است کمی هزینه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد محیط داخلی این نرم افزار های حسابداری می توانید وارد صفحه آموزش نرم افزار حسابداری شده و از فیلم های رایگان آموزش این نرم افزارها استفاده کنید. پیشنهاد مطالعه: برای اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار حتما مقاله نرم افزار هلو چیست را مطالعه فرمایید تا با صورت کامل با این نرم افزار آشنا شوید.
 
 

مهم ترین خصوصیات یک سایت چیست؟

 

یک سایت برای اینکه بتواند بهترین عملکرد را به کاربران خود ارائه دهد، نیازمند ویژگی های مختلف است. هر کدام از این ویژگی ها می توانند به نحوی بر روی عملکرد سایت تاثیر خود را بگذارند. برای اینکه یک کسب و کار آنلاین رونق بالایی را پیدا کند، نیاز است تا سایت بهترین عملکرد را داشته باشد. به همین علت مدیران سایت باید به شناسایی مهم ترین خصوصیات یک سایت بپردازند. در ادامه قصد داریم تا شما را با این خصوصیات آشنا کنیم. پس اگر در گیر و دار راه اندازی یک سایت هستید، دنبال کردن این مطلب را از دست ندهید.

1.    داشتن نقشه راه منطقی و اساسی

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که هر وبسایت باید داشته باشد، زیبایی است. ولی چیزی که بیشتر از آن اهمیت پیدا کرده نحوه کار کردن با سایت است. قبل از هر نوع پروسه ای که بر روی سایتتان انجام می دهید، شما باید نسبت به تایپ کردن یکی از کدهای HTMI اقدام کنید. در واقع باید مشخص کنید که برای سایتتان چه نقشه ها و پلن هایی دارید. افراد و کاربرانی که به داخل سایت شما وارد می شوند، باید بتوانند به راحتی ارتباط برقرار کنند و در واقع یک تجربه کاربری لذت بخش را داشته باشند. این مورد می تواند بر روی بهینه سازی سایت نیز تاثیر خود را بگذارد.

2.    انتشار اطلاعات صحیح و مرتبط با کسب و کار

از مهم ترین خصوصیات یک سایت می توانید به اطلاعاتی اشاره کنیم که داخل سایت منتشر می شوند. شما هر نوع کسب و کاری که دارید، باید بتوانید به خوبی آن ها را معرفی کنید. فرض کنید شما یک رستوران تاسیس کرده اید، اولین چیزی که در وهله اول اهمیت دارد این بوده که یک منو از غذاهایی که در رستوران طبخ می شوند، به مشتریان ارائه دهید. اگر وبسایت شما ارائه دهنده خدمات عروسی است، باید به صورت کامل کسب و کارتان و خدماتی که زیر نظر شما هستند را در قالب یک محتوا یا ویدیو به اطلاع بازدیدکنندگان قرار دهید.

3.    ارائه اطلاعات تماس

سایت شما باید یک صفحه جداگانه در رابطه با ارائه اطلاعات تماس داشته باشد. این موضوعی است که خیلی از کاربران در رابطه با آن شکایت دارند. بیاید خودتان را جای کاربر قرار دهید. در رابطه با یک محصول یا موضوع به مشکل خورده اید و حالا به دنبال یک راهی هستید تا از طریق مدیران آن را برطرف کنید. ولی هیچ شماره ای نمی توانید پیدا کنید. چه حسی به شما دست خواهد داد؟

قطعا گذرتان دیگر به آن سایت نخواهد افتاد. پس اگر می خواهید این بلا سر سایت شما هم نیاید، یک صفحه جدا برای سایتتان ایجاد کنید و سپس تمامی راه های برقراری ارتباط را در آن ایجاد کنید.

4.    تامین امنیت سایت

امنیت سایت نیز در راس خصوصیاتی قرار می گیرد که هر سایتی باید از آن بهره مند باشد. برای تامین امنیت می توانید از گواهی SSL استفاده کنید یا حتی از سرویس هایی به جز هاست مثل سرور های مجازی پر سرعت. این گواهی می تواند ارتباطی که بین شما و مشتریان وجود دارد را رمزنگاری کند و از این طریق باعث افزایش امنیت شود. سرقت امنیت در فضای مجازی بسیار زیاد است. به همین علت امنیت را جدی بگیرید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مهم ترین خصوصیات یک سایت آشنا کنیم. هر کدام از خصوصیات ذکر شده برای افرادی که قصد راه اندازی یک سایت را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند و نباید به هیچ عنوان آن ها را نادیده نگیرید. همچنین می توانید از شرکت ها و افرادی کمک بگیرید که در این زمینه از تخصص بسیار بالایی بهره مند هستند و می توانند کارهای شما را در بهترین کیفیت ممکن به انجام برسانند.

نیازی به ایجاد یک سوراخ اضافه بر روی سینک جهت قرار گرفتن شیر آب تسویه به صورت جداگانه نیست

 

مدیریت شرکت نصر نوید به عهده ی جناب آقای نصرالهی می باشد که با تدبیر و پیگیری مستمر توانسته است شرکت را به اهداف خود یعنی تولید بدنه و قطعات اصلی انواع شیرآلات با بهترین کیفیت برساند . شیرآلات بهداشتی اهرمی دارای یک دستگیره اهرمی هستند که با حرکت دادن آن به بالا و پایین جریان آب برقرار و قطع می شود و با حرکت دادن آن به چپ و راست دمای آب تنظیم می شود. دمای آب نیز با چرخش اهرم به راست و چپ تنظیم میشود. همین که از آب گرم شیر استفاده کنید کافی است. برای نصب شلنگ نیاز به استفاده از ابزار نیست و میتوانید توسط دست این کار رو انجام دهید. این نوع شیرها برای نصب به سیستم لوله کشی از طریق یک شیلنگ به شیرهای پیسوار متصل میشوند . شیرآلات توپی : این نوع شیرآلات بیشتر برای آشپزخانه کاربرد دارد و این دسته از شیر آلات بدون واشر و اهرم دار می باشند ، شیر آلات توپی به خاطر این که مدام در معرض آب قرار دارند زود خراب می شوند و آب از آن چکه می کند .

در کنار این موضوع شیرهای آب در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی و حمام نقش مهمی در زیبایی این فضاها ایفا می کنند. این نوع نسبت به سایرین از لحاظ قیمت بالا بوده ، ولی در عین حال به طور قابل ملاحظه ای در مصرف آب صرفه جویی می کنند ، همچنین به علت اینکه دست هیچگونه تماسی با آن ندارد کاملا بهداشتی می باشند. به طور کلی هر شیر آلاتی از دو قسمت داخلی یا اصلی شیر و پوشش خارجی تشکیل شده است . آن جا را حتما چسب بزنید و یا آن قسمت را باز کنید و با دستمال خشک کنید و باز بچسبانید. مردم این بشکه های آب را سوراخ و از همان چوب پنبه به عنوان فلکهای برای باز و بسته کردن آب استفاده میکردند. جهت اطمینان بیشتر می توانید مایع ریز اتوماتیک را از شرکت های تجهیزات پزشکی معتبر خریداری کنید. ضمنا باید نوار تفلون و پیچ گوشتی دو سو و چهار سو را هم داشته باشید و به منظور اطمینان باید دلر و پیچ رول پلاک هم فراهم کنید. ضمن اینکه قبل از ورود به مبحث اصلی باید این نکته را هم خاطر نشان شویم که شیرآلات اهرمی در انواع مختلفی وارد بازار میشوند که انواع فانتزی و کلاسیک این شیرهای معمولا با انواع معمولی و عمومی آنها روش نصب متفاوتی دارند.

این شیرها بر روی دیوار نصب شده و نیاز به کابینت، سینک و … چند چسب هم روی نایلون به صورت بعلاوه بزنید. چون در آن صورت شیاف ها هرز میرود. استفاده کنید و بچسبانید تا کاملا روی آن پوشیده شود و هوایی به داخل آن نفوذ نکند. سپس نصف فنجان جوش شیرین را داخل کاسه ی توالت فرنگی بریزید و بعد مخلوط سرکه و آب را به آن اضافه کنید؛ اجازه بدهید حدود 20-30 دقیقه باقی بماند. سرویس های بهداشتی جزء لاینفک هر منزلی می باشند که می بایست آن را با لوازم و امکانات منحصری تجهیز نمود. که با ایجاد توازن میتوان دکوراسیون بسیار زیبا و لوکسی را خلق نمود. بهتر است از اسکاج های نرم و اسفنجی استفاده کنید تا خطی روی آن ها ایجاد نشود. در این حالت نیازی به ایجاد یک سوراخ اضافه بر روی سینک جهت قرار گرفتن شیر آب تسویه به صورت جداگانه نیست. سپیس آن را به صورت دو لا روی دهانه ی توالت فرنگی قرار بدهید، بالای آن را چند دور چسب پهن بچسبانید تا محکم شود و هوایی از آن نفوذ نکند.

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

با استفاده از آچاری که در جعبه آبپاش موجود است می توان شعاع پاشش را به راحتی تنظیم نمود

 

با استفاده از آچاری که در جعبه آبپاش موجود است می توان شعاع پاشش را به راحتی تنظیم نمود. شیلنگ فشار قوی که در مدل های صنعتی فولاد بافت است شعاع عملیاتی دستگاه را افزایش می دهد. دو پارامتر در انتخاب آبپاش بسیار مهم هستند اول شعاع پاشش و دوم دبی پاشش که هر کدام به فشار آب ورودی و نوع آبپاش بستگی دارد. واتر جت های نیمه فشار قوی که معمولا در محیط های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، غالبا دارای موتورهای الکتریکی می باشند. دستگاه های نظافتی و شوینده کارواش صنعتی دارای پمپی قوی و با قدرت هستند که عهده دار ایجاد جریان قوی و پر فشار برای انتقال آب به بیرون می باشند؛ که این بخش یعنی پمپ دستگاه از اصلی ترین بخش آن تلقی می شود. دستگاه کارواش صنعتی تک فاز رده ای از دستگاه های واترجت صنعتی است که مجهز به موتور الکتریکی تک فاز می باشد که به طور مستقیم به شبکه برق شهری متصل گردیده و موتور الکتریکی نیروی محرکه لازم را از آن دریافت می نماید؛ به این ترتیب این رده از دستگاه های واترجت صنعتی تک فاز در محیط های گوناگون هم چون مراکز مسکونی، تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی که به شبکه برق متصل هستند، قابل به کار گیری خواهند بود. 

پمپ پلانجری کارواش صنعتی تک فاز در شرایط کاری مرطوب مقاومت زیادی از خود نشان می دهد و از آن جایی که دارای کارکرد مداوم هستند، بخش فوقانی آن از سرامیک فشرده پوشیده شده است که به این ترتیب سبب سایش پایین و طول عمر بالای دستگاه می گردد. همچنین انواع دستگاه کارواش صنعتی دارای این ویژگی می توانند ماده شوینده را تحت فشار پایین یا بالا پاشش نمایند. شکی نیست که حضور آلاینده و کثیفی های مختلف در یک محیط نه تنها کاهش راندمان کاری کارکنان و عملکرد تجهیزات و دستگاه ها را به دنبال دارد بلکه موجب پایین آمدن کیفیت و جلوه های بصری نیز می گردد. یکی از مزیت های این پمپ بالا بودن فشار این نوع پمپ، این است که می توان تمامی نقاط سخت و باریک که دسترسی به این نقاط دشوار است را به وسیله ی دسته های لانس، به آسانی تمیز کرد و شستشو داد. در صورت عدم دسترسی به منبع برق، می توان از واترجت های دارای موتور بنزینی یا دیزلی استفاده نمود که بدون نیاز به هیچ گونه منبع تغذیه الکتریکی قادر به کار کردن می باشند. با بهره از قطعات اتصالی نیز می توان در صورت نیاز به سرویس شیر آن را بدون برش لوله ها، جدا کرد.

به منظور افزایش سهولت حمل و جابجایی دستگاه کارواش صنعتی ، اکثر واترجت ها به صورت چرخ دار تولید شده و بسته به ابعاد خود با ترولی های دو یا چهار چرخی عرضه می شوند. این پمپ به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با الکتروموتور کوپل و کل مجموعه بر روی شاسی سوار می گردد. به منظور خرید مه پاش مرغداری اینک گزینه ی خرید آنلاین مه پاش مرغداری را برای شما عزیزان فعال کرده ایم، به راحتی می توانید آن را با مراجعه به بخش فروش وب سایتمان سفارش دادید. آمیکو پرو گزینه ای مناسب جهت آبرسانی به درختان باغ ها و باغچه های بزرگ است. مدل های متفاوت واتر جت صنعتی یا کارواش صنعتی موجود در بازار، علاوه بر تفاوت های اصلی ذکر شده ممکن است در پاره ای امکانات نیز با هم متفاوت باشند. نمونه های اولیه این نوع از مه پاش با توجه به مکانیسمی که داشتند کارایی کافی نداشته و غیر استاندارد بوده اند ولی امروزه پیشرفت تکنولوژی سبب ایجاد مه پاش مرغداری با کارایی فوق العاده عالی شده است به همین دلیل می توان با اطمینان کامل از کارایی آن استفاده کرد. استفاده از موتور 1.5 اسب بخار صنعتی 3000 دور در دقیقه و پمپ دمنده از قابلیت های این دستگاه است که آن را نسبت به سایر مه سازهای موجود در باراز متمایز می کند.

شستشوی تجهیزات و تاسیسات صنعتی، محوطه، نمای ساختمان، سطل های زباله، وسایل نقلیه، پارکینگ ها و بسیاری از سطح هموار و ناهموار دیگر به وسیله واترجت های صنعتی قابل شستشو هستند و نتیجه ای درخشان و خیره کننده بر جای می ماند. این کار را به گونه ای انجام می دهند که هیچ آلودگی بر روی سطح مورد نظر باقی نخواهد ماند و همچنین هیچ آسیبی مانند ساییدگی و خراش بر روی سطوح ایجاد نشود. این دستگاه های واتر جت صنعتی قدرتمند برای کاربرد در شرایط سخت و سنگین صنعتی ایده آل هستند اما با توجه به استفاده از موتورهای احتراقی در آنها، استفاده از این نوع دستگاه کارواش صنعتی یا واتر جت صنعتی در فضاهای بسته یا فاقد سیستم تهویه مناسب توصیه نمی شود و چون سطح صدای بالاتری در مقایسه با مدل های الکتریکی دارند بهتر است در محیط های مسکونی و تجاری از آن ها استفاده نشود.

https://vrgl.ir/S3IcS

 

پرفروش ترین و بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران

مواد اولیه صنایع آرایشی بهداشتی : صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی محصولاتی را تولید می کند که برای آراسته شدن ظاهر یا بوی بدن انسان مورد استفاده قرار می گیرند. در لوازم آرایش نامرغوب مادهای به نام آفلاتوکسین B وجود دارد که باعث بروز انواع سرطان میشود. ارگانیک به این معنیست که لوازم آرایشی تولید شده از مواد گیاهیای باشد که در فرایند پرورش با کود شیمیایی فرآوری نشده باشند. محصول ارگانیک به محصولی گفته میشود که اولاً منشأ آن کاملاً طبیعی باشد. بلکه بخش اصلی این محصولات را مواد طبیعی و مفید برای ساختار پوست انسان تشکیل میدهند و نسبت به محصولات شیمیایی از ضرر کمتری برای سلامت انسان و محیط زیست برخوردارند. این شرکتها نیز در همین راستا درصد هستند الگوهای مصرفی جامعه را بدین گونه شکل دهند و تولید را در انحصار خود گیرند و استعمارگری خود را بر کنشگرانِ بدون آگاهی تحمیل کنند که نتیجۀ چنین فرایندی تقسیم نابرابر سود و منابع به سود مالکان شرکتهای بازاریابی هرمی و به ضرر بیشتر اعضای عضو این شرکتهاست. 

همچنین این پن حاوی دانه های ساینده پلی اتیلن است که ضمن جداسازی لایه فرسوده شاخی پوست، به علت نرم بودن از ایجاد خراش و زخم های پوستی، قرمزی و التهاب ناشی از لایه برداری جلوگیری می کند. مهمترین مزیت میکا قابلیت ایجاد حالت درخشندگی طبیعی است چون می توان آن را به شکل یک پودر نرم درآورد. ثانیاً در فرایند تولید آن از هیچ گونه ماده شیمیایی یا فرآیندی که باعث تغییر در ماهیت طبیعی مواد تشکیل دهنده میشود، استفاده نشده باشد. زمانی که صحبت از لوازم آرایشی می شود، کیفیت در اولویت قرار می گیرد. به ویژه موم طبیعی زنبور عسل که امروزه نگاه ویژه ای به عنوان یک ماده طبیعی برای قرار گیری در انواع لوازم آرایش به آن می شود. البته معدود برندهایی هم وجود دارند که با استفاده از مواد اولیه کاملا ارگانیک و طبیعی و همچنین استفاده از مواد نگهدارنده بیخطر، محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه میکنند و از محبوبیت و اعتبار زیادی برخوردارند. اگر بررسی در محصولات آرایشی موجود در بازار ایران صورت بگیرد، نتیجه این خواهد بود که درصد بسیار بالایی از مواد آرایشی موجود در بازار، خصوصا محصولات آرایشی رنگ دار، از مواد شیمیایی تهیه میشود، که بعضا این مواد شیمیایی بسیار مضر می باشد.

سینره تمرکز خود را بر روی تولید لوازم بهداشتی و درمانی مراقبت از پوست و مو گذاشته و در این راستا محصولات متنوعی را برای انواع پوست و مو تولید و به بازار عرضه کرده است. علاوه بر محصولات مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی که برند سینره تولید میکند، خط تولید لوازم آرایش این برند هم با نام «این لِی» به تولید محصولات آرایشی میپردازد. برای مطمئن بودن از کیفیت لوازم آرایشی که هر روز استفاده میکنید میتوانید برندهای ایرانی را انتخاب کنید به این ترتیب از اصل و باکیفیت بودن آن اطمینان خواهید داشت. برند تاتا هارپر با بهره گیری از گیاهان طبیعی و استفاده از فناوریهای روز دنیا، اقدام به تولید لوازم آرایشی و محصولات مراقبت و جوانسازی پوست ارگانیک میکند. محصولات واپور ارگانیک بیوتی از کیفیت بالا و رنگبندی بسیار زیبا و ملایمی برخوردارند و از مواد اولیه طبیعی و مفید برای پوست ساخته شده و باعث تغذیه، جوانسازی و حفظ سلامت پوست میشوند. 

با توجه به این قضیه، برندهایی که ادعا دارند محصولاتشان ۱۰۰ درصد طبیعی و ارگانیک است و هیچ گونه ماده شیمیایی یا مصنوعی در آن به کار نرفته است صرفا سعی در جلب توجه مشتری دارند و هیچ گونه پایه و اساس علمی برای ادعاهایشان ندارند. نکته ی حائز اهمیت این است که پودر تالکی که در مواد آرایشی استفاده میشود باید در خالصترین نوع خود باشد تا کیفیت محصول را بالا ببرد زیرا تالک از معادن مختلفی در جهان استخراج میشود و در فرآیند پیشگامان شیمی استخراج مواد دیگری با آن ترکیب میشود که کیفیت محصول را پایین میآورد. یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید مواد اولیه آرایشی و بهداشتی باید حائز اهمیت قرار داده و به آن توجه کافی داشت، کیفیت تضمین شده این مواد است. امروزه با افزایش تقاضا برای خرید و استفاده از محصولات آرایشی سالم و طبیعی، برندهای زیادی دست به تولید محصولات و لوازم آرایشی ارگانیک زدهاند. در ضمن دقت داشته باشید که برای خرید لوازم آرایش ایرانی هم حتما به فروشگاههای معتبر و داروخانهها مراجعه کنید. برای مثال یوسف میگوید: «اصلاً کلmlm شده شرطی؛ شما به شرط اینکه این کارو بکنی، به شرط اینکه اون کارو بکنی، مشمول میشی که اون پورسانته رو بگیری».

https://irchem.ir/cosmetic/

باتری موبایل چیست؟

 

باتری موبایل قطعه ای سخت افزاری است که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن و کارکرد دستگاه های تلفن همراه را بر عهده دارد، به عبارتی دیگر می توان گفت که باتری موبایل به عنوان یک منبع تغذیه، از طریق ذخیره سازی و نگهدای انرژی، ولتاژ و جریان را به گوشی انتقال می دهد.

 

در ادامه این مقاله برای اینکه بیشتر با این قطعه کاربردی آشنا شوید به بررسی مشخصه های آن می پردازیم  با ما همراه باشید:

مشخصه های باتری موبایل

ولتاژ: ولتاژ تولید شده برای باتری انواع موبایل های مختلف با هر برندی در حدود 3.6 الی 4.1 ولت می باشد.

جریان: بر روی باتری های موبال جریان آن بر حسب میلی آمپر نوشته شده است که در واقع رقمی که در کنار آن قید شده است بیانگر میزان ظرفیت باتری می باشد که این میزان در انواع باتری ها و برای گوشی های مختلف با هم فرق دارد و معمولا میانگین آن در حدود 600 الی 4400 میلی آمپر ساعت می باشد.

از طریق رقم قید شده جریان می توان مدت زمان حفظ شارژ- کارکرد باتری و همچنین میزان جریان دهی بر حسب ساعت را اندازه گیری کرد.

جنس باتری: جنس باتری های مورد استفاده در گوشی های امروزی از نوع لیتیوم می باشد، که البته از گذشته تا به امروز باتری در جنس های مختلفی از قبیل نیکل- کادمیوم- نیکل- متال هیدرات- لیتیوم یونی- لیتیوم پلیمری تولید شده اند که امروزه به دلیل مقاوت بالایی که باتری های لیتیوم در برابر دما و ضربه دارند گزینه انتخاب و مورد اعتماد اغلب کمپانی های تولید کننده گوشی های موبایل برای محصولاتشان است.

ساختار کلی باتری موبایل:

ساختار کلی این نوع باتری ها به گونه ای است که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و از این طریق جریان مورد نیاز گوشی را تامین می کنند،

باتری موبایل مانند تمام انواع باتری های دیگر دارای دو قطب مثبت یا آند و منفی یا کاتد می باشند، زمانی که کاربر از گوشی استفاده می کند الکترون ها از قطب مثبت به سمت قطب منفی حرکت می کنند و زمانی که گوشی به شارژر متصل می شود برعکس این فرایند اتفاق می افتد و الکترون ها از قطب منفی به سمت قطب مثبت حرکت خواهند کرد و یون لیتیوم تولید شده در میان لایه های باتری ذخیره می شود.

در واقع زمانی که انرژی ذخیره شده در باتری گوشی مصرف می شود واکنش شیمیایی صورت می گیرد و ذخیره انرژی در زمان اتصال به شارژر نیز از طریق انرژی الکتریکی انجام می شود.

 

شکل ظاهری باتری موبایل

در شکل ظاهری باتری های موبایل ممکن است چند پایه خروجی وجود داشته باشد که این پایه ها ما بین 2 الی 4 عدد از جنس فلز طلایی هستند و آن ها را پلیت نامگذاری کرده اند.

باتری هایی که دارای دو پایه هستند را پایه های دو پلیت می نامند که یک پایه مثبت و دیگری منفی است، و باتری های سه پایه یا سه پلیت که دارای دو پایه مثبت و منفی و پایه سوم bsi که وظیفه تامین انرژی و ولتاژ مورد نیاز پردازنده گوشی را بر عهده دارد، در حقیقت از طریق این پایه است که دکمه پاور گوشی به محض فشرده شدن توسط کاربر موجب روشن شدن گوشی می شود.

و اما باتری های چهار پایه یا چهار پلیت که از پایه های مثبت و منفی و bsi تشکیل شده و پایه چهارم نیز به نام BTEMP می باشد که وظیفه کنترل دمای باتری را برعهده دارد به گونه ای که اگر در زمان اتصال گوشی به شارژر دمای آن بالا رود توسط این پایه هشدار افزایش دما داده شده و مانع از انتقال جریان برق می شود، و بعد از گذشت چند ثانیه در صورتی که تشخیص دهد هیچگونه مشکلی وجود ندارد فرایند شارژ مجددا از سر گرفته می شود.

 در باتری های قدیمی تر که این پایه وجود نداشت کنترل دما از طریق یک NTC که در باتری قرار داشت، انجام می شد.

شوک دادن به باتری موبایل

اگر برای چند مدت باتری موبایل بدون استفاده باشد دیگر توانایی اولیه برای روشن کردن گوشی را ندارد که در اصطلاح علمی به این حالت خواب الکتریکی می گویند.

اما برای باتری هایی که دچار خواب الکتریکی شده اند را چگونه می توان مجددا به کار انداخت؟ فونی شاپ برای یکی از مشتریان خود که باتری گوشی موبایلش دچار خواب الکتریکی شده بود از روش شوک دادن استفاده کرد بدین طریق که به باتری توسط منبع تغذیه شوک داده شد و از این طریق میزان ولتاز مورد نیاز از برق باتری به گوشی موبایل منتقل گردید و در نهایت منجر به روشن شدن دستگاه شد.

به این نکته توجه داشته باشید که شوک دادن به باتری تنها برای آندسته از باتری هایی که دچار خواب الکتریکی شده اند قابل استفاده می باشد و نمی توان آن را برای باتری های فاسد- ونو و یا باتری های خراب به کار برد.

 

خرید باتری هواوی از فونی شاپ

 با سفارش باتری اصل موبایل و تبلت از فونی شاپ، از خدمات پس از فروش شامل گارانتی ۶ ماهه، مشاوره خرید و تعویض باتری، ارسال در کمتر از ۳ روز کاری، یک هفته مهلت تست و برگشت محصول بی قید و شرط در صورت عدم رضایت بهره‌مند شوید.

https://fonishop.com

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد